Graydon lanceert digitaal leerplatform

Graydon lanceert digitaal leerplatform
  • Online
  • 17 apr 2015 @ 12:38
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieInnovatie

Graydon heeft een nieuw digitaal leerplatform gelanceerd : het ‘Graydon Learning Centre’. Graydon speelt hiermee in op de toenemende vraag naar een flexibele en een permanente educatie, het zogenaamde nieuwe leren. Een diverse set aan interactieve leeractiviteiten staat ter beschikking in de online applicatie. Vanaf 1 juli 2015 is het voor werkgevers in Nederland verplicht om medewerkers de nodige scholing te bieden.

Graydon biedt informatieoplossingen op het gebied van Credit Management, Risk & Compliance en Marketing Informatie. Tamara Biemans, groep pr- en communicatiemanager bij Graydon: ‘ Succesvol zakendoen begint vaak bij goed geïnformeerd zakendoen. Of je nu werkzaam bent als ondernemer of op een financiële, marketing of sales afdeling: leren is een constante factor geworden. Onze omgeving, de markt en de technologie veranderen tenslotte dermate snel, dat het een noodzaak is om jezelf constant bij te scholen en te blijven informeren. Kennis van zaken zorgt bovendien niet alleen voor creatieve ideeën, maar het beschermt je ook beter bij het zakendoen, waardoor je ook succesvoller bent in je werk.’

E-learnings
Graydon heeft ervaring in het geven van klassieke trainingen. Mark Beekman, groep marketing directeur zegt hierover: ‘Voorheen gaven wij bij Graydon veel klassikale opleidingen en trainingen die vooral gericht waren op credit management en incasso. We hebben die kennis en expertise nu gemoderniseerd, gedigitaliseerd, uitgebreid en ondergebracht op ons online platform en maken hierbij gebruik van leermiddelen die interactief, leuk en leerzaam zijn, zoals e-learnings. Met het Graydon Learning Centre wil Graydon die permanente educatie rond thema’s als financieel management, risk & compliance, marketing trends en de impact van big data op ons werk stimuleren en faciliteren. Daarnaast kiest de klant zelf voor het moment, het middel, de snelheid van leren en de locatie. Of het nu via een laptop, smartphone of een tablet is. Flexibiliteit is cruciaal.’

Leertraject op maat
Vanaf 1 juli 2015 geldt de  wettelijke scholingsplicht. Graydon wil, met het digitale leerplatform, ondernemingen hierbij ondersteunen. In het Graydon Learning Centre worden alle mogelijke leeractiviteiten aangeboden: E-learnings, E-books en E-papers, webinars, quizvragen, onderzoeksrapporten, etc. Deze leeractiviteiten worden gebundeld in interactieve leermodules. Frans van den Heuvel, research & learning specialist: ‘Leidinggevenden krijgen binnen ons digitale leerplatform een speciale rol toegewezen. Ze kunnen voor hun medewerkers een eigen, op maat uitgewerkt leertraject uitstippelen. De manager kan, eventueel samen met de HR-verantwoordelijken, de resultaten van zijn medewerkers ook voortdurend monitoren, zodat ze hen goed kunnen coachen en dat ze op elk ogenblik inzicht hebben in de voortgang en de resultaten van hun leertraject. Dit maakt het leren en trainen tot een heel dynamische activiteit. Daarnaast kan ook de medewerker zelf kiezen voor cursussen, deelname aan webinars of andere interactieve activiteiten en dit koppelen aan een ontwikkelingstraject.’ Zo meldt het persbericht.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken