KPN lanceert absurdistische campagne om monteurs te werven

KPN lanceert absurdistische  campagne om monteurs te werven
  • Online
  • 23 apr 2015 @ 16:11
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Een tostiapparaat dat weigert een hotspot aan te maken. Een zonnebank die luisterboeken downloadt die je al drie keer hebt gehoord. Bizar klinkende problemen die ons leven in de toekomst zouden kunnen ontwrichten volgens KPN.

Met behulp van absurdistische video's, banners en inhakers roept KPN net afgestudeerde MBO'ers op, om als monteur van de toekomst deze problemen op te gaan lossen. In totaal wil KPN 200 nieuwe monteurs werven. Met deze campagne hoopt KPN aansluiting te vinden bij de belevingswereld van deze jongeren.
 









Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken