Nieuwkomer BeatSeconds gaat voor snellere websites
- Online
- 8 apr 2015 @ 13:31
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - WebsiteInteractieKlantenserviceWebwinkelE-commerce
- 8 apr 2015 @ 13:31
- Redactie Online
BeatSeconds BV werkt aan een sneller internet. Deze nieuwe onderneming is gespecialiseerd in het verkorten van laadtijden van websites, webshops en webapplicaties. Jeroen Voets, één van de oprichters van BeatSeconds: ‘Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde webshop bezoeker een laadtijd van 2 seconden verwacht. Bij een laadtijd langer dan 3 seconden verlaat 40 procent van de bezoekers de webshop al. Eén seconde vertraging kan de conversie al met 7 procent verminderen. Daarnaast blijkt dat 85 procent van de consumenten op een mobiel apparaat dezelfde snelheid verwacht als op een desktop. Vanwege de andere hard- en software en internetsnelheid is het zonder optimalisatie erg lastig om daaraan te voldoen.’
Traagheid van de website is dus direct van invloed op de tevredenheid van bezoekers, hun conversie en daarmee het online rendement. Op een trage website of webshop haken bezoekers eerder af. Omdat bezoekers minder geneigd zijn om de gewenste actie te ondernemen, zal ook de conversie lager zijn. Zo meldt het persbericht.
Verbeterpunten
Esther Heesakkers, medeoprichter van BeatSeconds, legt uit: ‘Onze kracht zit in de kennis die we hebben over het technisch versnellen in alle onderdelen van deze keten. Alle verbeterpunten vatten we samen in een begrijpelijke rapportage. Samen met de bestaande partners van onze klanten, zoals internetbureau en hostingprovider, tillen we op deze manier de performance structureel naar een hoger niveau.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing