Oxxio lanceert nieuwe 'appic' campagne
- Online
- 3 apr 2015 @ 08:01
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - AppsTelevisie
- 3 apr 2015 @ 08:01
- Redactie Online
Deze komende week start Oxxio een nieuwe campagne, waarin de vernieuwde app een centrale rol speelt. Doel is de Nederlandse consument, zowel klanten als niet-klanten, te laten zien dat ze met de Oxxio App hun energieverbruik kunnen monitoren om zo hun energiekosten te verlagen. Het is een 360 graden campagne, waarin Oxxio heeft gekeken naar de optimale mix van televisie-, radio-, online- en printkanalen. Onderdeel van de nieuwe campagne zijn de ‘appic’ commercials die vanaf volgende week op tv te zien zijn.
‘In de afgelopen jaren zijn we uitgegroeid van een gedreven prijsvechter tot innovatieve speler binnen de energiemarkt. We willen deze positie nog verder laden en versterken. In de campagne laten we zien dat we meer zijn dan een energieleverancier, we zijn een energiecoach. En niet alleen voor onze klanten, maar voor heel Nederland’, aldus Hendrik Greven, manager brand development & pr bij Oxxio, in het persbericht.
Niet populair
Greven: ‘We beseffen ons echter heel goed dat energie en energieverbruik in de ogen van de consument niet de populairste onderwerpen zijn. De markt is ondoorzichtig en energiekosten behoren tot de hoogste uitgaven binnen een huishouden. Met onze gratis app krijgt iedereen in Nederland inzicht in en controle over hun energieverbruik. Zo kunnen alle app-gebruikers, klanten en niet-klanten, hun rekening verlagen. En dit voordeel moet uiteraard worden gevierd, vandaar dat het in onze campagne draait om het vieren van een #appic feestje.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing