E-commerce directeur van Ziggo treedt toe tot bestuur DDMA
- Online
- 13 jul 2015 @ 15:20
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 13 jul 2015 @ 15:20
- Redactie Online
Maarten Stramrood, director e-commerce & service sales bij Ziggo, is benoemd tot nieuw bestuurslid van DDMA. Stramrood over zijn benoeming: ‘Ik wil een actieve bijdrage leveren aan het neerzetten van het beleid en daarnaast geloven wij bij Ziggo in zelfregulering van de industrie.’
Stramrood heeft bijna 20 jaar ervaring in functies waarbij online en data een belangrijke rol spelen. Hij heeft als ondernemer in het MKB en tegenwoordig binnen een grote organisatie veel inzichten opgedaan over data driven marketing: ‘Deze ervaring neem ik mee naar DDMA, ik wil graag een gehele sector vertegenwoordigen en niet alleen de grote adverteerders en bureaus. Uiteindelijk hebben consumenten op elk niveau met online dienstverlening en data te maken en moet DDMA hier overal een rol in kunnen spelen.’
Transparantie
Stramrood vindt het naar eigen zeggen belangrijk dat de marketingindustrie innoverend en zelfregulerend blijft optreden: ‘Dit vereist samenwerking en transparantie in alles wat bedrijven doen, omdat data en uiteindelijk ook privacy een steeds belangrijkere rol in de samenleving zal gaan spelen.’
Voorzitter Henry Meijdam (voorzitter) is blij met de nieuwe aanwinst, onder meer vanwege zijn betrokkenheid bij kleinere ondernemingen en startende bedrijven die meer de aansluiting zoeken met DDMA: ‘Op die manier kunnen we een hele sector vertegenwoordigen en kunnen we nog meer de breedte en diepte van de sector in.’
De bestuursrol vervult hij onder leiding van voorzitter Henry Meijdam, naast Lucy van der Helm (SIRE), Johan van Mil (Return Social en Adatus) en Patrick Jordens (DMCC).
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing