Nieuwe KLM app speelt in op persoonlijke wensen

Nieuwe KLM app speelt in op persoonlijke wensen
  • Online
  • 3 jul 2015 @ 11:01
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsInnovatie

KLM heeft een nieuwe app ontwikkeld voor de smartphone die volgens de luchtvaartmaatschappij aansluit bij zijn mobiele strategie om individuele klanten de goede service te geven, op de aangewezen plek en op het goede moment.

Op het moment dat de reiziger de app opent, wordt de meest relevante informatie van dat moment aan hem getoond. Daarnaast is in de app een eenvoudige bookingstool geïnstalleerd, een tap check-in, snelle betaling en de mogelijkheid om je stoelnummer te veranderen.

Tjalling Smit, Senior Vice President E-Commerce Air France KLM: ‘De launch van deze nieuwe app is een eerste stap in de herdefiniëring van het nieuwe digitale KLM ecosysteem. Deze aanpak stelt klanten van KLM in staat om probleemloos een familiare ervaring te hebben, overal, op ieder moment en op ieder apparaat. Bovenal stelt het KLM in staat om het precieze voorgaande koopgedrag van zijn klanten te analyseren en te leren over zijn persoonlijke voorkeuren zodat wij aanbiedingen op maat kunnen verzorgen.’

De nieuwe KLM app is nu verkrijgbaar in de Apple App Store en de Google Play Store.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken