Pizza Tracker op de Apple Watch

Pizza Tracker op de Apple Watch
  • Online
  • 27 jul 2015 @ 09:55
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieApps

Domino’s Pizza heeft zijn App met onder andere Pizza Tracker beschikbaar gemaakt voor de Apple Watch. Domino’s Pizza is daarmee de eerste Fast Service keten die zijn bestaande App beschikbaar maakt voor de Apple Watch.

Met de Pizza Tracker weet de klant exact in welke fase zijn bestelling zich bevindt. Van de bestelling zelf, de bereiding, het moment dat de pizza de oven in gaat tot aan het moment dat de bestelling onderweg is. Volgens CEO André ten Wolde biedt de Apple Watch optimaal gemak aan de klant om de status van hun bestelling te volgen, overal en altijd. “Domino’s Pizza Tracker is een uniek en enorm populair onderdeel van het online bestelsysteem. De Apple Watch zorgt ervoor dat klanten hun iPhone in de broekzak kunnen houden en enkel op hun pols hoeven te kijken om de status van de bestelling te volgen”.

De Apple Watch heeft zelfstandig geen toegang tot internet en daarom moet het horloge worden gekoppeld aan de iPhone. De bestelling wordt via de iPhone app geplaatst. De Apple Watch toont de Pizza Tracker en zendt een push notificatie wanneer de fase van de bestelling wijzigt.

'Mensen worden steeds mobieler en vinden het gewoon dat ze overal bereikbaar zijn en overal onze pizza’s kunnen bestellen. Wij gaan hierin mee met onze technologische ontwikkelingen. De Apple Watch is nog maar het begin', aldus ten Wolde. 'Eind 2014 kwamen we met onze nieuwe mobiele App, dat was vrij nieuw. Nu is het goed voor ruim 25 procent van onze omzet.' 


 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken