Tromarama neemt social media Stedelijk Museum over

Tromarama neemt social media Stedelijk Museum over
  • Online
  • 14 jul 2015 @ 11:58
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Innovatie

Voor het eerst zullen kunstenaars een social media kanaal van het Stedelijk overnemen. En wel 24 uur lang, vanaf woensdag 15 juli, 9.00 uur. Het is de eer aan de drie jonge Indonesische kunstenaars van het collectief Tromarama, die op dit moment in het Stedelijk exposeren. Zij zullen een dag lang het Instagram account van het museum beheren.

Wat zij precies gaan doen blijft een verrassing, zo laat het museum weten, maar in lijn met hun kunst zullen zij 15 seconden durende animaties posten die geïnspireerd zijn door hun werk On and on (2015), over de relatie tussen mensen en dagelijkse objecten.

Met deze social media take over biedt het Stedelijk ook online een podium aan kunstenaars. De leden van Tromarama experimenteren met digitale beeldtechnologie en staan vooral bekend om hun animaties. Waarom ze daar zo van houden? "We love to play god”, zeggen ze. En dat is precies wat ze kunnen doen woensdag 15 juli, op Instagram.

Klik hier voor het Instagram account van het Stedelijk.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken