Yourzine lanceert label voor mobile CRM marketing

Yourzine lanceert label voor mobile CRM marketing
  • Online
  • 16 jul 2015 @ 10:50
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Strategie

Dialoogmarketingbureau Yourzine kondigt vandaag een uitbreiding aan met de lancering van het nieuwe label Mobile Loyalty. Het label zal zich op mobiele CRM marketing richten en helpt klanten van Yourzine met ‘het leveren van persoonlijke, relevante en contextuele ervaringen in real-time’. Mobile Loyalty bundelt de jarenlange ervaring van Yourzine op het gebied van dialoog marketing, marketing automation, online- en offline klantgedrag met mobiele technologische mogelijkheden om zo mobiele klantcontactstrategie en campagnes te ontwikkelen.

Michiel van Riemsdijk, directeur bij Yourzine: ‘Waar we ooit zijn begonnen als email marketing bureau uit ´s-Hertogenbosch, is Yourzine inmiddels uitgegroeid tot een gedreven dialoog marketingbureau met activiteiten in Utrecht, Amsterdam, Gent en Londen. Het principe van dialoog marketing geldt echter ook voor mobiele marketing. Mobile Loyalty is daarom voor ons een logische uitbreiding en combineert mobiele expertise met onze opgebouwde CRM kennis.’

Mobile Loyalty zal naar eigen zeggen merken en organisaties adviseren bij hun eerste strategische stappen in mobiele marketing en tijdens de verdere ontwikkeling van hun bestaande inspanningen op het gebied van mobiele marketing. De diensten bestaan uit mobiele CRM strategie, begeleiding, het ontwerpen van mobile loyalty programma’s, executie van mobiele campagnes, data analyse en de implementatie van gespecialiseerde mobile marketing automation software. Mobile Loyalty orkestreert, personaliseert en optimaliseert elke stap in de relatie tussen de consument en de merken die onderdeel zijn van hun leven. Mobile Loyalty zal deze relatie verstevigen binnen een dynamisch omni-channel landschap. Het label onderscheidt zich door naast het meten van wat er is gebeurd, ook toekomstige resultaten te voorspellen. Zo is het begrijpen van mobiele gedragspatronen cruciaal voor het verhogen van de online en offline conversatie.

Ronald de Groot, Mobile Specialist bij Yourzine: ‘We gaan merken helpen met het verbeteren van hun relatie met de consument die tegenwoordig altijd mobiel online is. We zien bijvoorbeeld dat veel eerste generatie apps niet beschikken over klantinformatie, of dat deze klantinformatie niet wordt verrijkt met mobiele data. Daarnaast hebben merken en organisaties moeite met het succesvol uitrollen van hun mobiele marketing campagnes. Yourzine ziet deze ontwikkeling in de markt en springt hierop in, door bijvoorbeeld onze klanten te helpen met het beter integreren van hun mobile marketing kanalen in hun offline- maar juist ook online middelen, het benutten van location based technieken en er voor te zorgen dat klanten een app van een merk downloaden en blijven gebruiken.’

Bekijk hier de video over Mobile Loyalty.



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken