Campagne hollandsnieuwe in teken van blije verrassingen

Campagne hollandsnieuwe in teken van blije verrassingen
  • Online
  • 7 aug 2015 @ 17:05
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieEvenement

Een blije glimlach op het gezicht van supertevreden klanten. Dat stelt telecomaanbieder hollandsnieuwe, dochteronderneming van Vodafone, zich ten doel met een nieuwe merkcampagne, die in het teken staat van blije verrassingen. In plaats van overrompeld te worden door een onverwacht hoge telefoonrekening, staat het merk voor producten en diensten die voor positieve verrassingen zorgen. Het eerste onderdeel van de campagne is de sponsoring van het nautische evenement PreSail in IJmond. Naast een groots verrassingsoptreden van een populaire A-artiest op 15 augustus staat er ook een hollandsnieuwe-team klaar om alle bezoekers met 'verrassende services' blij te maken.

Onverwacht hoge rekeningen of administratief gedoe zijn jammer genoeg niet ongewoon in de telecomsector. ‘Met deze nieuwe positionering laten we zien dat het ook anders kan. We luisteren naar onze klanten en maken waar wat we beloven. Maar ook wat we niet beloven! Juist dat stapje extra geeft klanten een blij gevoel. En daar worden wij weer blij van,’ zegt manager hollandsnieuwe, Michel Pieterse. Het merk startte in 2011 en biedt voordelige combinaties van toestellen en Sim Only abonnementen en bundels waarmee je zelf bepaalt of je ermee internet, belt of sms’t. Ook zijn diensten flexibel aanpasbaar en betaal je een lager tarief als je buiten je bundel gaat.

De campagne zit vol elementen die volgens hollandsnieuwe steeds een glimlach tevoorschijn toveren. De eerste grote verrassing is de sponsoring van PreSail IJmond op zaterdag 15, zondag 16 en dinsdag 18 augustus. Tijdens dit nautische evenement dat voorafgaat aan SAIL Amsterdam worden de bezoekers op verschillende manieren verrast. Zo zijn er extra mobiele masten voor een extra goede netwerkdekking geïnstalleerd, staat er op 15 augustus in IJmuiden een verrassingsoptreden van een grote Nederlandse artiest gepland en levert een promoteam 'spontane diensten' aan het publiek.
'Sta je bijvoorbeeld al een tijdje in de rij? Laat je verrassen door een sluiproute. Is het je nét iets te zonnig? Verrassing: schaduw! Telefoon leeg? In een mum van tijd tank jij verrassend snel bij. Door een foto van één van de hollandsnieuwe-verrassingen met #blij te delen, maken consumenten kans op een jaar lang gratis bellen', aldus hollandsnieuwe. 

Campagne-credits:
- Strategie: Marlon Heckma
- Copy en creatie: Edsard Schutte, Geert Ploeger en Bureau Kellerman
- PR: Het PR Bureau


Wanneer was jij voor het laatst blij verrast? Deel het verhaal achter jouw glimlach met #blij en maak kans op een jaar gratis bellen met hollandsnieuwe. Onder alle inzendingen verloten we 10 abonnementen.

Posted by hollandsnieuwe on vrijdag 7 augustus 2015

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken