Indeed lanceert nieuwe merkcampagne: elke baan is belangrijk
- Online
- 5 okt 2015 @ 10:57
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 5 okt 2015 @ 10:57
- Redactie Online
Vacaturesite Indeed lanceert een nieuwe, wereldwijde merkcampagne in acht landen. Hierin wil het bedrijf tonen hoe het elke dag miljoenen werkzoekenden en werkgevers bij elkaar brengt. Indeed breidt zijn merkcampagne uit naar aanleiding van goede resultaten in 2014.
De naamsbekendheid van het bedrijf nam met minstens vijftig procent toe na een campagne in Australië, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. De merkcampagne blijft lopen in die landen en komt voor het eerst ook naar Nederland, Canada, Frankrijk en Japan.
‘Indeed is aanwezig in meer dan vijftig landen. De campagne richten we op acht belangrijke markten waarin we een team hebben, dat nauw samenwerkt met werkgevers en werkzoekenden’, zegt Paul D’Arcy, SVP of Marketing van Indeed. ‘We hebben de afgelopen tien jaar een ongelofelijke wereldwijde groei doorgemaakt. Deze campagne helpt ons de awareness te laten toenemen in de markten waarin we opereren.’
De wereldwijde campagne gaat door met verhalen over een breed scala van beroepen in verschillende sectoren. Die borduurt voort op het thema ‘How the world works’ en laat zien hoe iedere persoon het verschil kan maken en kan bijdragen aan het succes van een bedrijf of zelfs van een complete sector. De campagne bevat tv-, social media-, online- en outdooruitingen.
‘We weten dat het hebben van een bevredigende carrière een van de belangrijkste aspecten is in een mensenleven. We willen het belang daarvan extra onder de aandacht brengen’, zegt D’Arcy. ‘Deze campagne toont aan hoe toegewijd we zijn aan het helpen van werkgevers en werkzoekenden met het vinden van de perfecte match.’
Bekijk de nieuwe campagne:
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing