Simyo zet zijn kaarten op 3 modellen

Simyo zet zijn kaarten op 3 modellen
  • Online
  • 7 okt 2015 @ 08:45
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • VerkoopVerdienmodellen

We merken dat onze klanten behoefte hebben aan duidelijk, goed en eerlijk advies. Door het ontwikkelen van een curated telefoonshop en het aanbieden van maar 3 telefoons hoopt Simyo op te vallen tussen de talloze telefoonshops die een heel breed aanbod hebben, zo stelt het Sim-Only telefoonmerk van KPN.

Het is voor Simyo aanleiding om het aantal modellen drastisch terug te brengen, namelijk van 30 naar 27. De drie aangeboden smartphones representeren allemaal een categorie. De beste voordelige keuze is de Microsoft Lumia 532, de meest complete keuze is de Microsoft Lumia 640 en de Huawei P8lite is de meest uitgebreide keuze. Simyo-klanten die in de telefoonshop hun smartphone kopen, ontvangen een korting van tien procent.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken