Sqillzer maakt online marketing professionals in Duitsland meetbaar

Sqillzer maakt online marketing professionals in Duitsland meetbaar
  • Online
  • 14 okt 2015 @ 15:36
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Marketingautomation

Sqillzer, het online platform voor het meten van online marketing professionals op kennis, inzicht en toepassingsvaardigheden, heeft in samenwerking met USG People zijn volledige platform in het Duits toegankelijk gemaakt. Daarmee wil het vanaf nu ook Duitse online marketing professionals meetbaar gaan maken.

Uit diverse internationale onderzoeken, zoals recent van Accenture, blijkt dat het in huis halen van de juiste digitale mensen een steeds belangrijkere succesfactor wordt voor bedrijven wereldwijd. Het testen van sollicitanten en/of eigen medewerkers op digital performance wordt daarom meer en meer toegepast, ziet ook Sqillzer door de flinke toename van het aantal afgenomen testen op haar testplatform.

Karen van der Kolk, Director Innovatie en Organisatie van USG Professionals, over deze samenwerking: ‘Wij werken nu bijna 2 jaar met het Sqillzer-platform in Nederland en passen dit toe binnen ons innovatieve recruitment concept, USG Professionals Recruitment & Selection. De testen geven ons het gewenste inzicht in het niveau van onze online marketingsollicitanten én het draagt bij aan het vergroten van de kandidaatbelevenis. Het concept van USG Professionals Recruitment & Selection past ook goed in Duitsland. Het platform van Sqillzer is in het concept een belangrijke schakel. In goede samenwerking met Sqillzer is het platform nu ook beschikbaar in de Duitse taal.’

Robert Smit, partner en COO van Sqillzer, vult aan: ‘Wij zijn erg blij met de betrokkenheid van USG als klant. Het is ons streven om ontwikkelingen op het Sqillzer-platform samen met klanten en onze Partners in Content te realiseren en daar sluit deze samenwerking naadloos op aan. We zijn immers een industry generated online testplatform, een facilitator voor de digitale branche.’

Naast een Duitstalige testomgeving, biedt Sqillzer zijn platform ook aan in het Engels en uiteraard het Nederlands. Op dit moment is Sqillzer vooral nog actief op de Nederlandse markt, echter met het gereed komen van het Duitstalige testplatform zal ze haar salesactiviteiten richting de Duitse markt verder intensiveren.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken