Van Bommel gaat online

Van Bommel gaat online
  • Online
  • 26 okt 2015 @ 16:22
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerce

Het schoenenmerk Van Bommel maakte onlangs bekend direct te gaan verkopen aan klanten. Een opzienbarend besluit, aldus Cor Molenaar op de site van Twinkle Magazine, zeker gezien de timing. De schoenenwinkels hadden net hun order geplaatst voor het voorjaar 2016, toen dit bericht zonder vooroverleg met de schoenenbranche bekend werd gemaakt.

Het merk gaat de strijd aan met de zelfstandige schoenenwinkels, die hetzelfde merk groot hebben gemaakt. Een strijd tussen ratio kopen op internet en advieskopen in de winkel. Eigenlijk een signaal dat Van Bommel de adviesfunctie van een lokale schoenenzaak overbodig vindt en daar niet langer meer een (marge) voor wil betalen. Maar misschien ook een signaal dat Van Bommel in zwaar weer zit. Hoe opzienbarend is dit besluit?

Lees hier het artikel op Twinkle Magazine.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken