Vredestein lanceert grootste online campagne
- Online
- 9 okt 2015 @ 11:25
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Online advertising
- 9 okt 2015 @ 11:25
- Redactie Online
Om in de stemming te komen voor het Amsterdam Dance Event lanceerde autobandenmerk Vredestein op donderdag 8 oktober de nieuwe muziektrack 'United We Are - Vredestein remix', gecreëerd door dj Hardwell en de Spaanse coureur Carmen Jorda. Bureau J. Walter Thompson Amsterdam is verantwoordelijk voor de creatie.
De 'United We Are - Vredestein remix' is een track speciaal om autorijden en muziek te combineren. De track omhelst volgens Vredestein de prestatie van zijn banden; het is geïnspireerd op de technische data van de banden in actie.
Verjonging #ROCKTHEROAD is de grootste online campagne van Vredestein en het bandenmerk wil hiermee meer aandacht creëren bij een jongere doelgroep met een leeftijd tussen 25 en 45 jaar. ‘De campagne is opgezet om nadruk te leggen op het premium aanbod en de prestaties van de Vredestein-banden. Wij geloven dat we met deze campagne en een sterke aanwezigheid op social media een link kunnen leggen met de nieuwe doelgroep’, aldus Marco Paracciani, CMO van moederbedrijf Apollo Tyres.
Rock your own
In november lanceert Vredestein via de website een tool waarmee fans en volgers een eigen versie kunnen remixen van de track van Hardwell. De inzendingen worden door het team van de beroemde dj beoordeeld. De beste drie versies worden beloond met een prijs en gedeeld op de online kanalen van Vredestein.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing