Twee nieuwe eyecatchers op Utrecht Centraal
- Online
- 23 nov 2015 @ 18:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Digitaal
- 23 nov 2015 @ 18:00
- Redactie Online
Op het vernieuwde centraal station van Utrecht zijn vanaf vandaag twee grote digitale LED schermen van Ngage Media de aandacht trekken. De schermen van 30 vierkante meter zijn te aanschouwen aan de centrumzijde en de Jaarbeurszijde van de stationshal. Op de schermen worden iconische beelden van Utrecht afgewisseld met commercials van nationale adverteerders. Utrecht is hét spoorknooppunt van Nederland en verbindt miljoenen treinreizigers in hun reis door het land, 285.000 mensen maken dagelijks gebruik van Utrecht Centraal.
Zowel NS Stations als Ngage Media zijn enthousiast over de uitbreiding van de digitale schermen op het vernieuwde Utrecht Centraal. ‘De mooie content op de schermen draagt bij aan een positieve reisbeleving', aldus Barend Kuenen van NS Stations. Xavier Tilman van Ngage Media: 'We zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe eyecatchers, op één van de drukste locaties van Nederland, het medium Digital Out of Home naar een hoger niveau zal gaan brengen.’
.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing