Walibi en Mr. Polska samen in Snapchat-campagne

Walibi en Mr. Polska samen in Snapchat-campagne
  • Online
  • 16 nov 2015 @ 08:24
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Er komt een nieuwe achtbaan in Walibi en de marketingafdeling van Walibi heeft Mr. Polska is gevraagd om een soundtrack te produceren die in alle communicatie rondom de ride gebruikt gaat worden. Het pretpark richt zich op de doelgroep ‘teenagers & young adults’ en via een Snapchat-campagne worden nu ‘sneak peeks’ gedeeld.

Walibi zet Snapchat in vanwege de populariteit ervan onder de doelgroep en het ‘geheime’ karakter van de nieuwe ride. Na maximaal 24 uur verdwijnt een snap en is deze namelijk niet meer terug te zien.

‘Met Mr. Polska laten we alvast zien anders dan anders om te gaan met de komst van de nieuwe ride. Om de bezoekers iets unieks te laten ervaren, moeten we de werkelijkheid door de bril van onze doelgroep bekijken. Snapchat en Mr. Polska zijn onlosmakelijk verbonden met de tieners en twintigers die we willen bereiken. De cijfers liegen er niet om, dit is de ultieme manier van communiceren met de doelgroep als het over de nieuwe ride gaat’, aldus Mascha van Till, directeur Walibi Holland.

Mr. Polska: ‘Ik ben altijd bezig met het vinden van nieuwe toffe manieren om mensen te bereiken. Het project dat we met Walibi Holland gaan doen is iets wat op mijn lijf geschreven staat, omdat mijn muziek en mijn persoonlijkheid basicly ook een attractiepark zijn. Daarnaast hebben we beiden hetzelfde doel voor ogen: mensen verrassen, een goed gevoel meegeven en in onze wereld meenemen.’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken