Walibi en Mr. Polska samen in Snapchat-campagne
- Online
- 16 nov 2015 @ 08:24
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 16 nov 2015 @ 08:24
- Redactie Online
Er komt een nieuwe achtbaan in Walibi en de marketingafdeling van Walibi heeft Mr. Polska is gevraagd om een soundtrack te produceren die in alle communicatie rondom de ride gebruikt gaat worden. Het pretpark richt zich op de doelgroep ‘teenagers & young adults’ en via een Snapchat-campagne worden nu ‘sneak peeks’ gedeeld.
Walibi zet Snapchat in vanwege de populariteit ervan onder de doelgroep en het ‘geheime’ karakter van de nieuwe ride. Na maximaal 24 uur verdwijnt een snap en is deze namelijk niet meer terug te zien.
‘Met Mr. Polska laten we alvast zien anders dan anders om te gaan met de komst van de nieuwe ride. Om de bezoekers iets unieks te laten ervaren, moeten we de werkelijkheid door de bril van onze doelgroep bekijken. Snapchat en Mr. Polska zijn onlosmakelijk verbonden met de tieners en twintigers die we willen bereiken. De cijfers liegen er niet om, dit is de ultieme manier van communiceren met de doelgroep als het over de nieuwe ride gaat’, aldus Mascha van Till, directeur Walibi Holland.
Mr. Polska: ‘Ik ben altijd bezig met het vinden van nieuwe toffe manieren om mensen te bereiken. Het project dat we met Walibi Holland gaan doen is iets wat op mijn lijf geschreven staat, omdat mijn muziek en mijn persoonlijkheid basicly ook een attractiepark zijn. Daarnaast hebben we beiden hetzelfde doel voor ogen: mensen verrassen, een goed gevoel meegeven en in onze wereld meenemen.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing