Bentley Amsterdam opent in Conservatorium Hotel
- Online
- 4 dec 2015 @ 11:29
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkInnovatie
- 4 dec 2015 @ 11:29
- Redactie Online
In het Conservatorium Hotel in Amsterdam krijgen potentiële klanten een bijzondere, digitale Bentley Experience. In een luxe lounge worden zij door middel van hightech presentatiemethoden ondergedompeld in de wereld van het merk. De ‘digitale experience’ is vandaag geopend.
Bentley Amsterdam is een idee van Bentley Leusden, de officiële importeur voor Nederland van het merk. In de 78 vierkante meter grote lounge van Bentley Amsterdam staan geen auto’s opgesteld. Dat neemt niet weg dat potentiële klanten het merk er in alle rust virtueel kunnen beleven. Dat begint in de hospitalityruimte, die is ingericht in de herkenbare Bentley-stijl. Vervolgens is er de presentatieruimte. Op een levensgroot (3,5 meter) scherm komt het merk met behulp van hightech laserprojectie tot leven. Bezoekers beleven zo de historie van het merk en kunnen kennismaken met actuele modellen, waaronder de nieuwe Bentayga.
Digitale luxe-experience
Het grote scherm is ook de spil in een andere bijzondere attractie van Bentley Amsterdam: de ‘digitale showroom’ maakt het mogelijk om elk type Bentley volgens eigen smaak virtueel samen te stellen. Er is een ruime keuze uit bijvoorbeeld kleuren, interieurafwerkingen en accessoires. De individuele Bentley is op ware grootte en vanuit elk standpunt te zien.
Robert Engstler, Regional Director Europe van Bentley Motors over de nieuwe vestiging: ‘Met Bentley Amsterdam is ons merk ook vertegenwoordigd in een van de meest opwindende Europese steden. Gasten kunnen Bentley in een nieuwe setting op een inspirerende manier beleven. Ik ben ervan overtuigd dat dit een waardevolle toevoeging is in ons aanbod voor klanten.’
Service is standaard
De Bentley Experience in Amsterdam gaat verder dan de prestentatie van het merk. Klanten kunnen hier bijvoorbeeld ook een proefrit boeken. Daarnaast fungeert Bentley Amsterdam als afleveradres voor een Bentley. Klanten kunnen bij Bentley Amsterdam op afspraak ook gebruikmaken van de Pick up & Delivery service. Wanneer hun Bentley toe is aan een servicebeurt, kunnen ze hem bij Bentley Amsterdam brengen. Na uitvoering van het onderhoud bij Bentley Leusden staat de auto op het afgesproken tijdstip weer klaar op hetzelfde adres. Tevens biedt Bentley Amsterdam de complete range Bentley Branded Goods, de exclusieve lifestyle-collectie van het merk.
Het Conservatorium Hotel
Het Conservatorium Hotel, gevestigd in het voormalige Amsterdamse Conservatorium, is toonaangevend op het gebied van luxe. Het is gelegen vlakbij het Concertgebouw in het Museumkwartier en biedt glamour en elegantie. Het Conservatorium Hotel combineert een monumentaal aanzicht met modern design. Voor gasten zijn er diverse restaurants, een bar, een lounge en 1.000 m2 grote Akasha Holistic welnessruimte.
Bentley Amsterdam aan de Van Baerlestraat is vanaf 4 december aanstaande zeven dag per week geopend.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Conservatorium Hotel
- Bentley Amsterdam
- Bentley Leusden
- Bentley
- Bentley Experience
- Robert Engstler
- Bentayga
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing