Coca-Cola's campagne 'Make someone happy' wil kerstgedachte tot leven brengen
- Online
- 7 dec 2015 @ 10:34
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBrandingCommercials
- 7 dec 2015 @ 10:34
- Redactie Online
Voor iemand opstaan in de bus of je oma verrassen: met een klein gebaar of spontane actie tover je een lach op iemands gezicht. Coca-Cola en de Kerstman proberen mensen te inspireren om iets onbaatzuchtigs voor een ander te doen en zo de kerstgedachte weer tot leven te brengen. De kerstcampagne met als thema ‘Make someone happy’ staat daarom in het teken van het blij maken van familie, vrienden of vreemden door hen samen te brengen en iets aardigs voor elkaar te doen.
De ‘Make someone happy’ commercial - die gisteren in première ging op de Nederlandse televisie - laat ‘Everyday Heroes’ zien: mensen die met kleine gebaren en spontane vriendelijkheid een glimlach op het gezicht van anderen toveren.
Vriendelijke kerstgebaren
Ook dit jaar brengt Coca-Cola heel Nederland weer in de kerststemming. Zo kan je in de ‘digitale huiskamer' van de Kerstman op coca-cola.nl een wens voor jouw held achterlaten. Alle wensen worden online verzameld en Coca-Cola en de Kerstman zullen enkele wensen in vervulling laten gaan, zo stelt het merk. Ook de 1,5L flessen van Coca-Cola stralen het kerstgevoel uit: door aan het label te trekken vormt zich een feestelijke strik op de fles. Deze limited edition Coca-Cola fles met strik is ontwikkeld om tijdens de feestdagen op tafel te zetten. De strik staat symbool voor een vriendelijk gebaar waarmee je iemand anders blij maakt. Deze gedachte laat Coca-Cola tevens terugkomen in beelden die het deelt via social media met de #HappyXmas. Natuurlijk rijdt de beroemde kersttruck door het land om de kerstgedachte verder te verspreiden. Je vindt de route van de iconische truck op de website.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing