Vodafone Nederland in zee met IBM om zakelijke klanten mobieler te laten werken
- Online
- 16 dec 2015 @ 17:05
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Mobile
- 16 dec 2015 @ 17:05
- Redactie Online
Vodafone Nederland heeft vandaag aangekondigd dat het de MobileFirst oplossingen van IBM beschikbaar gaat stellen aan zijn zakelijke klanten. Het IBM MobileFirst portfolio is ontworpen om veilige diensten te leveren waarmee klanten de mogelijkheden van mobiele technologie beter kunnen benutten. MobileFirst omvat de infrastructuur, applicaties en diensten die zakelijke klanten van Vodafone gaan gebruiken bij het creëren van zakelijke oplossingen, waarmee ze nieuwe markten kunnen aanboren en de customer engagement kunnen vergroten. Naar verwachting zal de samenwerking tussen IBM en Vodafone de overstap naar mobiele technologie door Nederlandse organisaties verder aandrijven.
Als wereldwijde marktleider in zakelijke communicatiediensten staat Vodafone bekend als een vernieuwer op het gebied van communicatietechnologie. IBM MobileFirst zal toegevoegd worden aan de Vodafone Ready Business strategie, dat communicatie-oplossingen biedt, zodat organisaties flexibeler, innovatiever en responsiever richting hun klanten en werknemers worden.
Volgens directeur zakelijke markt van Vodafone Nederland Alexander Saul bevindt Vodafone bevindt zich al tijden in de voorhoede van enterprise mobility. 'Door samen te werken met IBM hopen we de krachten van beide bedrijven te bundelen: de expertise van Vodafone op het gebied van enterprise mobility management en 4G en IBM’s kennis over specifieke sectoren, mobiele technologie en de integratie daarvan’‘Samen bieden we onze zakelijke klanten verbeterde mobiele communicatie mogelijkheden die business processen vereenvoudigen, de productiviteit van werknemers verhogen, de customer engagement vergroten en de groei van bedrijven versnellen.’
Vodafone voorziet ook het eigen personeelsbestand van zakelijke apps om klanten beter van dienst te zijn. Account managers worden uitgerust met iPads waar de IBM MobileFirst for iOS Expert Seller app op geïnstalleerd staat, waarmee ze alle informatie om een klantgesprek in te gaan binnen handbereik hebben. De Expert Seller app haalt de meest actuele informatie over Vodafone’s productportfolio uit de databases van Vodafone, waarna het samen met het sales- en marketingmateriaal lokaal op de iPad opgeslagen wordt voor snelle toegang. Met de app kunnen account managers zich efficiënt voorbereiden op klantgesprekken en relevante content via de iPad rechtstreeks met de klant delen. Dit bespaart hen tijd en maakt de discussies met klanten interactiever.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing