Ook Ditzo verleent klantenservice via Whatsapp
- Online
- 15 jan 2016 @ 14:08
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 15 jan 2016 @ 14:08
- Redactie Online
Ditzo gaat ook klantenservice verlenen via WhatsApp. De verzekeraar zal binnen twee uur reageren op de vragen van zijn klanten. Volgens Ditzo past de App-service binnen zijn doelstelling om de allerbeste klantenservice te bieden.
Minutenlang in de wacht staan, doorverbonden worden, wachten op gegevens uit het systeem, om vervolgens toch nog teruggebeld te worden. Dit soort ervaringen zijn herkenbaar voor velen die bellen met de klantenservice en worden vaak niet als positief ervaren. De telefonische klantenservice verbeteren beschouwd Ditzo blijkbaar niet als een optie. De berichtenservice biedt uitkomst. ‘Via WhatsApp kan Ditzo klantcontact goed voorbereiden en wordt er binnen twee uur gereageerd. Tot 22.00 u. ’s avonds, ook in het weekend. Alle informatie ligt binnen handbereik en het contact is persoonlijker. Ook kan de klant reageren wanneer hij tijd of zin heeft’, zo verklaart Ditzo de voordelen.
De stap van Ditzo past binnen een trend. Een groot aantal andere partijen waren veel eerder met deze service, waaronder Centraal Beheer Achmea en Nationale Nederlanden.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing