WeChat lanceert beldienst

WeChat lanceert beldienst
  • Online
  • 7 jan 2016 @ 14:46
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Zakelijk

De grote Chinese berichtenapp WeChat start de beldienst WeChat Out. Via de App waren al bel- en videogesprekken mogelijk met medegebruikers van WeChat, met de nieuwe dienst kan daarnaast met ieder vast en mobiel telefoonnummer worden gebeld.

WeChat, onderdeel van de Chinese internetreus Tencent, geeft zijn gebruikers een tegoed van 99 dollarcent. Dat komt neer op ongeveer 100 belminuten. Wat de kosten zijn van gesprekken die daarna worden gevoerd, is nog niet bekendgemaakt. Het aanbod geldt vooralsnog voor gebruikers in India, Amerika en Hong Kong.

De berichtenservice staat bekend om zijn innovatiekracht. De beldienst is daar geen voorbeeld van, in Azië lanceerde Line twee jaar geleden al een vergelijkbare service.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken