Achmea zoekt trendgevoelige marketeers met Trendwords Challenge 2016
- Online
- 18 feb 2016 @ 15:08
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 18 feb 2016 @ 15:08
- Redactie Online
Welke marketingtermen zijn het komende jaar trending? Innovatieve online marketeers die precies denken te weten wat hot and happening is in hun vakgebied worden uitgedaagd door Achmea. En maken kans op een weekend Tesla rijden als zij inderdaad de drie trendwords van 2016 weten te voorspellen.
De verzekeraar ontwikkelde de afgelopen jaren een serie innovatieve producten en diensten. Die wil Achmea nu ook zo goed mogelijk in de online spotlights zetten. Bovendien vindt het concern, dat ook bekende verzekeringsmerken als Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO voert, het belangrijk dat marketeers beseffen hoe interessant de verzekeringsbranche voor hen kan zijn.
Om dat te benadrukken lanceert Achmea nu dus de Achmea Trendwords Challenge 2016. Op de actiesite kunnen geïnteresseerde marketeers de drie marketingtermen kiezen waar 2016 in hun ogen om gaat draaien. De winnende marketeer mag een weekend lang in een Tesla gaan rondrijden.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing