Facebook introduceert vijf emoji's naast like
- Online
- 25 feb 2016 @ 12:51
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 25 feb 2016 @ 12:51
- Redactie Online
Naast de like-optie van Facebook zijn er vijf emoji’s toegevoegd die het ‘hele emotiespectrum’ bedienen. Zo kunnen gebruikers ook aangeven dat ze een bericht verbluffend, verdrietig, grappig boosmakend of een hartje waard vinden. De negatieve boze emoji is een novum bij het sociale medium dat altijd een positief platform pretendeerde te zijn. Een niet leuk optie wordt vooralsnog dan ook niet bijgevoegd.
Het is de bedoeling dat iets wowen of sadden net zo ingeburgerd wordt als iets liken. Op basis van die reacties kan Facebook de nieuwsfeed personaliseren. Wie bijvoorbeeld een voorkeur heeft voor van verbluffende of grappige Facebookberichten zal die in de toekomst vaker voorbij zien komen. Gebruikers wilden dat graag, zo stelt Facebook.
Lees hier de blog van productmanager van Facebook Sammi Krug.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing