Jan van Nederveen nieuwe cmo bij Delta Lloyd

Jan van Nederveen nieuwe cmo bij Delta Lloyd
  • Online
  • 15 feb 2016 @ 12:34
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaKlanten

Jan van Nederveen (51) is per vandaag benoemd tot Chief Marketing Officer bij verzekeraar Delta Lloyd. Hij geeft leiding aan het nieuwe bedrijfsonderdeel Klant, Digitaal en Merk. Van Nederveen heeft eerder verschillende managementfuncties bekleed binnen IBM, KPN en Pon. Hij heeft jarenlange ervaring met het aansturen van onder andere marketing- , data- , innovatie- en merkteams in verschillende omgevingen.

Met de nieuwe strategie ‘Dichter bij de klant’ wil Delta Lloyd naar eigen zeggen beter inzicht ontwikkelen in zijn klanten en hun wensen. ‘Met de oprichting van Klant, Digitaal en Merk kan Delta Lloyd, samen met het intermediair, sneller, efficiënter en actiever inspelen op de behoefte van de klant met de juiste oplossingen’, aldus de verzekeraar. 

Fleur Dujardin, voormalig directeur van de Strategische Marketing Unit, werkt sinds het begin van dit jaar niet meer bij Delta Lloyd. Zij zou besloten hebben om haar carrière elders voort te zetten. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken