Jan van Nederveen nieuwe cmo bij Delta Lloyd
- Online
- 15 feb 2016 @ 12:34
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaKlanten
- 15 feb 2016 @ 12:34
- Redactie Online
Jan van Nederveen (51) is per vandaag benoemd tot Chief Marketing Officer bij verzekeraar Delta Lloyd. Hij geeft leiding aan het nieuwe bedrijfsonderdeel Klant, Digitaal en Merk. Van Nederveen heeft eerder verschillende managementfuncties bekleed binnen IBM, KPN en Pon. Hij heeft jarenlange ervaring met het aansturen van onder andere marketing- , data- , innovatie- en merkteams in verschillende omgevingen.
Met de nieuwe strategie ‘Dichter bij de klant’ wil Delta Lloyd naar eigen zeggen beter inzicht ontwikkelen in zijn klanten en hun wensen. ‘Met de oprichting van Klant, Digitaal en Merk kan Delta Lloyd, samen met het intermediair, sneller, efficiënter en actiever inspelen op de behoefte van de klant met de juiste oplossingen’, aldus de verzekeraar.
Fleur Dujardin, voormalig directeur van de Strategische Marketing Unit, werkt sinds het begin van dit jaar niet meer bij Delta Lloyd. Zij zou besloten hebben om haar carrière elders voort te zetten.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing