Lingo maakt digitale doorstart

Lingo maakt digitale doorstart
  • Online
  • 29 feb 2016 @ 16:53
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Apps

De gratis officiële Lingo App wordt in maart gelanceerd. Het programma werd in september 2014 van de buis gehaald, maar de woordspelliefhebber kan nu dus weer zijn hart ophalen.

'Sinds het abrupte einde van LINGO op televisie hebben al veel fans gevraagd wanneer het spel weer terugkeert', zegt voormalig eindredacteur van LINGO Ton Verleg.

Deze vraag wordt nu beantwoord met een Lingo App. IDTV en het Utrechtse gamebedrijf Pauzeplay hebben samen de officiële Lingo app ontwikkeld, welke alle kernelementen van het wereldberoemde televisiespel bevat. Nu kun je dus zélf tegen je vrienden spelen.

'Lingo leent zich erg goed voor een App', zegt Suzanne Pronk, Head of Digital bij IDTV. 'Lingo is laagdrempelig: je speelt Lingo met anderen en je kunt ook nog chatten met je tegenstander. Het is snel, dynamisch en net als op televisie is het verslavend. De samenwerking met Van Dale Uitgevers voor de levering van de Lingo-woordenlijst maakt deze app compleet.' 

Lingo is vanaf maart 2016 gratis verkrijgbaar in de Apple App Store en zal later dit jaar beschikbaar zijn in Google Play store.

 

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken