Merken Top 40 wil permanente en dynamische barometer zijn
- Online
- 3 feb 2016 @ 17:39
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Nieuwsmedia
- 3 feb 2016 @ 17:39
- Redactie Online
De Merken Top 40 wil wekelijks de NPS-scores van de beste merken van Nederland in kaart en naar buiten brengen. Daarmee willen oprichter Joost Augusteijn en zijn compagnon Ronald Jansen van DVJ Insights tegenwicht bieden aan, en het alternatief zijn voor, de geëigende jaarlijkse overzichten waarop bijna altijd dezelfde namen prijken. Hiervoor is het een samenwerking aangegaan met de Stichting Nederlandse Top 40 van Erik de Zwart.
Joost Augusteijn (49) wil merken met de Merken Top 40 wekelijks inzicht geven in de waardering die ze krijgen. ‘We meten zowel social media- als nieuwsberichten in de media. En we kijken natuurlijk ook naar de teneur van die berichten. Daardoor krijg je een duidelijk, globaal beeld van hoe je merk ervoor staat. Nu heb je de keuze tussen kleine deelgebieden laten meten voor veel geld, of de jaarlijkse lijsten die statisch zijn en vaak slechts één of twee indicatoren meten.’
http://www.merkentop40.nl/
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing