Merken Top 40 wil permanente en dynamische barometer zijn

Merken Top 40 wil permanente en dynamische barometer zijn
  • Online
  • 3 feb 2016 @ 17:39
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Nieuwsmedia

De Merken Top 40 wil wekelijks de NPS-scores van de beste merken van Nederland in kaart en naar buiten brengen. Daarmee willen oprichter Joost Augusteijn en zijn compagnon Ronald Jansen van DVJ Insights tegenwicht bieden aan, en het alternatief zijn voor, de geëigende jaarlijkse overzichten waarop bijna altijd dezelfde namen prijken. Hiervoor is het een samenwerking aangegaan met de Stichting Nederlandse Top 40 van Erik de Zwart.

Joost Augusteijn (49) wil merken met de Merken Top 40 wekelijks inzicht geven in de waardering die ze krijgen. ‘We meten zowel social media- als nieuwsberichten in de media. En we kijken natuurlijk ook naar de teneur van die berichten. Daardoor krijg je een duidelijk, globaal beeld van hoe je merk ervoor staat. Nu heb je de keuze tussen kleine deelgebieden laten meten voor veel geld, of de jaarlijkse lijsten die statisch zijn en vaak slechts één of twee indicatoren meten.’

http://www.merkentop40.nl/ 
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken