OMA verzorgt online marketing en media activiteiten van AMC

OMA verzorgt online marketing en media activiteiten van AMC
  • Online
  • 25 feb 2016 @ 15:45
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaOnlineMarketing

Online Marketing Amsterdam (OMA) verwelkomt met veel enthousiasme AMC Networks als nieuwe klant en start direct met de online media campagne van de zombie Apocalyps serie Fear the Walking Dead. Deze serie – een prequal spin-off van het wereldwijde succesreeks Fear the Walking Dead – gaat van start op maandag 29 februari om 22 uur.

Met impact uitingen als wallpaper videos en autoNative- en inNative uitingen zal Online Marketing Amsterdam deze nieuwe serie AMC Network op de kaart zetten in de Benelux. Deze campagne zal samen met PVPR worden ondersteund met online PR. Online Marketing Amsterdam zal daarnaast de social media activiteiten voor de zender verzorgen. AMC Networks kan in Nederland worden bekeken via Ziggo, Vodafone, Breedband Helmond, CAI Harderwijk, Delta Kabelkomfort B.V., CAIW Media, Solcon, Kabelservice Noord, Cambrium and Compenz.

Jasper Hundepool van OMA: ‘Adverteerders vragen om geïntegreerde communicatie- en designoplossingen voor het digitale tijdperk. Met ons professioneel netwerk dat wij in de loop van de jaren om ons heen hebben gebouwd kunnen we dat bieden. Zo worden wij door Reynolds ondersteund met data driven marketing voor optimalisatie van onze campagne.’

Lees hier het artikel over de oprichting en doelstellingen van OMA. 
 

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken