Yourzine wint drie awards tijdens Selligent Awards 2016

Yourzine wint drie awards tijdens Selligent Awards 2016
  • Online
  • 23 mei 2016 @ 16:07
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsMobile

Yourzine heeft 19 mei drie awards gewonnen tijdens de Selligent Awards 2016. Yourzine won de Mobile en Data-Driven Content award voor haar Samsung Galaxy S7 case en de Loyalty - CRM award voor haar Albert Heijn case. De Selligent Award Ceremony vond plaats in Lissabon en ook dit jaar werden er awards uitgereikt voor de beste marketingprogramma´s en campagnes binnen het wereldwijde partnernetwerk van Selligent.

Yourzine hielp Samsung, voorafgaand aan de launch van de Samsung Galaxy S6 smartphone, om vanuit het algemene ontwikkelde CRM programma een specifiek programma te ontwikkelen die inspeelt op geïnteresseerde consumenten. Voor dit programma won Yourzine twee awards tijdens de Selligent Awards 2015. Dit jaar kreeg Yourzine van Samsung de opdracht om voort te bouwen op deze bestaande strategie met de lancering van de Samsung Galaxy S7. Het doel was om consumenten betrokken te houden, aan te zetten tot een aankoop en de tevredenheid te optimaliseren in de periode na deze aankoop. Yourzine rolde een programma voor Samsung Europa uit in 23 landen en in 26 talen en bereikten hiermee maar liefst 30 miljoen geïnteresseerde consumenten. Het programma werd gelokaliseerd door middel van specifieke aanpassingen per locatie en naar het specifieke interessegebied van iedere consument om aan de eisen van de verschillende landen, markten en consumenten te voldoen. Daarvoor werden naast e-mails ook landingspages en push notificaties ontwikkeld.

Laura Jamison, Head of Ownership & Loyalty, Digital Marketing bij Samsung Electronics Europe: ‘Wat een enorm compliment om voor de Samsung Galaxy S7 Campagne maar liefst 2 awards in ontvangst te mogen nemen voor Best Data Driven Campaign en Best Mobile Campaign. Het is dan ook ontzettend gaaf om te zien dat de goede samenwerking met Yourzine tot deze top prestatie geleid heeft.’

Albert Heijn ‘Mijn Bonus’ programma
Yourzine ontwikkelde in 2014 samen met Albert Heijn het ‘Mijn Bonus’ programma. Dit resulteerde in de zeer persoonlijk en relevante wekelijkse ‘Mijn Bonus’ uiting. Via deze weg informeert Albert Heijn iedere zondag ongeveer 3 miljoen Bonuskaarthouders over onder andere hun persoonlijke aanbiedingen voor de komende week.

Michiel van Riemsdijk, directeur Yourzine: ‘We zijn heel blij en trots dat het ons ook dit jaar weer is gelukt! Wat een waanzinnig mooi resultaat: twee awards voor onze Samsung Galaxy S7 en een award voor onze Albert Heijn case. Met veel plezier hebben we aan beide cases gewerkt en we zijn erg trots op de resultaten die we voor beide klanten hebben behaald. Het is dan ook een groot compliment en een mooie beloning voor het team, zowel aan onze zijde als bureau als voor het team van Samsung en Albert Heijn, om door de jury geëerd te worden voor al het werk met een award in de categorie Mobile, Data-Driven Content en Loyalty CRM.’

Andere genomineerden waren Audi, Cinesa, City of Lyon en Etat Pur. Overige winnaars van de Selligent Awards 2016 zijn: My Way, Ville de Lyon, Publicis ETO, ING, ASDA, Coolblue, Edenred en Cinesa.

Bekijk Yourzine’s Samsung Galaxy S7 case

 

 

 

 

 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken