Online bank Knab hengelt honderdduizendste klant binnen

Online bank Knab hengelt honderdduizendste klant binnen
  • Online
  • 8 jun 2016 @ 13:51
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Knab heeft zojuist de honderdduizendste klant verwelkomd. En het is ook echt de 100.000ste. De afgelopen 26 uur was te volgen hoe Knab via livestreams op Periscope ieder uur liet zien hoeveel klanten Knab er het laatste uur had bijgekregen. Want Knab wilde naar eigen zeggen niet de ongeveer honderdduizendste klant verwelkomen (wat een vooraf geregisseerd moment mogelijk zou maken en daarom vaak zo wordt gedaan met xxste klant of bezoeker momenten) maar precies de honderdduizendste klant.

In bijgaande stream is te zien hoe Knab (net om 12.10 uur) live liet meekijken naar het uitvogelen wie nu precies de 100.000ste klant was. En is te zien dat deze ‘kakelverse klant’ daarover wordt gebeld.

Over Knab
Knab is opgericht in 2012 en heeft nu dus 100.000 klanten en ongeveer 110 medewerkers. Knab heeft geen filialen. In plaats daarvan kunnen klanten van 08.00 tot 22.00 uur met hun vragen terecht bij de Servicedesk, zowel telefonisch als online.

 

               

                                              

                                 

 

                                              

 

 

                               

                               

                              

 

               

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken