Orangina gaat voor Goud Uberconnected
- Online
- 25 aug 2016 @ 15:04
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 25 aug 2016 @ 15:04
- Redactie Online
Orangina gaat op het gebied van social media een samenwerking aan met Goud Uberconnected. De werkzaamheden hebben betrekking op de ontwikkeling van een content-strategie, creatie, productie en het onderhoud van social conversaties. Hiertoe zal in eerste instantie Facebook worden ingezet. In 2017 vindt een uitrol plaats richting andere social mediakanalen.
Door actief te zijn op social media wil Orangina niet alleen de zichtbaarheid van het merk vergroten, maar vooral ook een fanbase creëren. ‘Met z’n iconische fles is Orangina een prachtig, klassiek merk, waarachter een mooi verhaal schuil gaat. Naast het vertellen van dit verhaal, willen wij onze fans zoveel mogelijk betrekken bij ons merk. Wij zijn een ‘fun’-merk en willen onze consumenten daarin zoveel mogelijk laten delen’, aldus Jurrien Blaauw, verantwoordelijk voor online marketing bij Bickery Food Group, importeur van Orangina in Nederland.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing