Orangina gaat voor Goud Uberconnected

Orangina gaat voor Goud Uberconnected
  • Online
  • 25 aug 2016 @ 15:04
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Orangina gaat op het gebied van social media een samenwerking aan met Goud Uberconnected. De werkzaamheden hebben betrekking op de ontwikkeling van een content-strategie, creatie, productie en het onderhoud van social conversaties. Hiertoe zal in eerste instantie Facebook worden ingezet. In 2017 vindt een uitrol plaats richting andere social mediakanalen.

Door actief te zijn op social media wil Orangina niet alleen de zichtbaarheid van het merk vergroten, maar vooral ook een fanbase creëren. ‘Met z’n iconische fles is Orangina een prachtig, klassiek merk, waarachter een mooi verhaal schuil gaat. Naast het vertellen van dit verhaal, willen wij onze fans zoveel mogelijk betrekken bij ons merk. Wij zijn een ‘fun’-merk en willen onze consumenten daarin zoveel mogelijk laten delen’, aldus Jurrien Blaauw, verantwoordelijk voor online marketing bij Bickery Food Group, importeur van Orangina in Nederland.

 

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken