Storytelling staat centraal in nieuwe website Coca-Cola

Storytelling staat centraal in nieuwe website Coca-Cola
  • Online
  • 30 aug 2016 @ 10:33
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • StorytellingWebsite

Coca-Cola introduceert in Nederland zijn nieuwe corporate website: Coca-Cola Journey. Een digitaal magazine waar alle verhalen en nieuwsberichten over Coca-Cola in Nederland verzameld zijn. Hierin staat informatie over veel besproken ingrediënten en inspirerende artikelen over gezondheid en duurzaamheid. Maar ook de vertrouwde informatie over de merken, de rijke geschiedenis en de toekomstplannen van Coca-Cola.

‘Op Coca-Cola Journey staat storytelling centraal’, vertelt Araya Hussainali, Digital Content Editor voor Coca-Cola Journey. ‘We willen iedereen die geïnteresseerd is in Coca-Cola meenemen op onze reis. Daarom is de website een soort magazine waar je steeds nieuwe verhalen vindt over de geschiedenis, het heden en de toekomst van Coca-Cola. Daarbij is er veel aandacht voor ons lokale verhaal: wat Coca-Cola in Nederland betekent en hoe we ons steentje bijdragen aan de samenleving. Ook geven we duidelijke informatie over onze dranken en hoe we een gebalanceerde leefstijl stimuleren. Coca-Cola Journey is daarvoor een prachtig platform.’ 

De nieuwe website vind je hier.    

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken