Reiszoekmachine momondo kiest voor Glasnost

Reiszoekmachine momondo kiest voor Glasnost
  • Online
  • 12 okt 2016 @ 12:10
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Strategie

De wereldwijde reiszoekmachine momondo uit Denemarken heeft Glasnost geselecteerd als partner voor al haar pr-activiteiten in Nederland. De samenwerking bestaat onder andere uit influencer marketing, corporate pr en lifestyle pr. momondo werd dit jaar enorm populair met de campagne ‘momondo - The DNA Journey’, waarin de diversiteit in ons allemaal centraal staat en mensen werden uitgedaagd om meer open te staan voor andere culturen.

Woordvoerder van momondo Sasha Wood licht de keuze voor Glasnost toe: 'Glasnost heeft dezelfde energieke stijl en aanpak als momondo. Wij waren op zoek naar een sterke partner voor onze nieuwe focus op de Nederlandse markt en kijken daarom erg uit naar de samenwerking.' 

Wouter Glaser, oprichter van Glasnost, over de nieuwe klant: 'Wij vinden het geweldig om aan de slag te gaan voor een van de grootste reiszoekmachines ter wereld. momondo biedt reizigers niet alleen het goedkoopste ticket of hotelovernachting. Het platform leert reizigers op een andere manier naar de wereld te kijken wat de briljante campagne ‘momondo - The DNA Journey’ bewijst.' 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken