Renault lanceert Drive&Surprise campagne

Renault lanceert Drive&Surprise campagne
  • Online
  • 30 nov 2016 @ 12:08
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Renault lanceert een nieuwe campagne voor de introductie van de nieuwe Scénic: Drive & Surprise. Via dit platform krijgen ouders volgens het automerk de kans om hun kinderen een onvergetelijke ervaring te bieden tijdens een proefrit in de nieuwe Renault Scénic inclusief een meet & greet met hun grootste Nederlandse helden.

De ouders van nu, ook wel millennials of Generatie Y genoemd, krijgen in de campagne Drive & Surprise de mogelijkheid om hun kind te verrassen met een onvergetelijke ervaring. Tijdens een proefrit in de nieuwe Renault Scénic zal een meet & greet met zijn of haar grootste Nederlandse held plaatsvinden.

Uit een Little Big Influencers-onderzoek van Viacom International Media Networks blijkt dat vrijwel alle aankoopbeslissingen in een gezin gebeuren in overleg tussen ouders en kind. Bij aanschaf van een auto telt de stem van kinderen voor bijna 30% mee. In de eerste video van deze campagne ontmoet de tienjarige Mika zijn helden van StukTV, die in de nieuwe Scénic een lift krijgen naar de studio. Mika toont een ontwapenende, spontane reactie.

Op de website kunnen ouders hun kinderen tot en met 19 december aanmelden om ze kans te laten maken op een ontmoeting met hun favoriete held(in) of helden. De video’s van de bijzondere proefritten in de nieuwe Scénic en de ontmoetingen met helden verschijnen ook op deze website. 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken