Clockwork lanceert nieuwe eCommerce platform Denham The Jeanmaker

Clockwork lanceert nieuwe eCommerce  platform Denham The Jeanmaker
  • Online
  • 13 apr 2017 @ 16:21
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerce

Na een uitgebreid pitchtraject heeft Denham The Jeanmaker gekozen voor Clockwork voor de realisatie van zijn nieuwe eCommerce platform. Dat is volgens het jeansmerk noodzakelijk om zijn grote ambities te verwezenlijken, de conversie verdrievoudigen.

Om deze doelstelling te kunnen halen, is het volgens Ecommerce manager Thomas Stegelmann noodzakelijk om zo snel mogelijk live te gaan met het nieuwe platform. 'Daarom heb ik gekozen voor een flexibel platform en bureau dat net zo snel wil gaan zonder concessies te doen aan de kwaliteit. De afgelopen 9 weken hebben we in een pressure cooker een geweldig resultaat bereikt', zo stelt Stegelmann.

Naast de snelheid van ontwikkeling was het volgens Stegelmann ook het belangrijk om een flexibele omgeving te creëren, waarbij zijn team zelf in staat is om zelf snel aanpassingen door te voeren. Zijn uitgangspunt vanaf het begin was; ik wil zelf in de driver seat zitten en heb een flexibele omgeving nodig, want de ontwikkelingen gaan zo snel dat ik ook zelf in staat moet zijn om hierop te springen. Hiervoor heeft Clockwork een framework ontwikkeld die het team van Denham The Jeanmaker de mogelijkheid biedt om echt snelheid te maken.

‘Een mooi merk als DenhamThe Jeanmaker met zulke ambitieuze doelstellingen sluit perfect bij ons bureau aan’, aldus Arjen Bultje (Clockwork). ‘Inmiddels hebben wij een bewezen track record met andere grote eCommerce trajecten en als Salesforce partner kennen wij het klappen van de zweep. Het was een uitdaging dit platform binnen deze korte tijd te realiseren en wij zijn heel trots op deze samenwerking en het behaalde resultaat.’ 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken