Dutch Digital Day brengt ode aan digitale helden

Dutch Digital Day brengt ode aan digitale helden
  • Online
  • 12 apr 2017 @ 12:01
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementDigitaal

Dutch Digital Day brengt op vrijdag 30 juni een eerbetoon aan de digitale helden die iedere dag veranderingen teweegbrengen. Dutch Digital Day wordt dit jaar voor de derde keer georganiseerd door branchevereniging Dutch Digital Agencies.

Batman rekende af met the Joker. Luke Cage ving honderden kogels in zijn strijd tegen corruptie. Nu is het aan alle digitale helden. Met “great power comes great responsibility” roept DDA alle digital heroes op voor hoog beraad op 30 juni! In een tijd van alternative facts, naderende vloedgolven en vergaande vrijheidsverwaarlozing is er nog meer reden om impact te maken. Dat vereist buiten de kaders kijken en risico’s nemen.

Dutch Digital Day 2017 zal draaien om de impact van digitale superkrachten. Het wordt een dag van inspiratie, innovatie, en mooie toepassingen van digital. Compleet gevoed, opgeladen en klaargestoomd voor nieuwe heldendaden zul je terugkijken op een dag die je nooit had willen missen.

Sprekers
In de vorige edities stonden onder andere Bas Ording, Joshua Davis, Hyperloop en Sam Hashemi. Dit jaar kunnen we de eerste sprekers aankondigen: Yu-Kai Chou (Gamification Expert die middels gamification positieve impact wil maken) en Mandy Smith (Papersmith - die haar creativiteit inzet voor een goed doel). De dag wordt gemodereerd door Jim Stolze.

Tickets
Tickets zijn inclusief eten én drinken en kosten 100 euro (voor DDA/IAA/VEA/ADCN leden 85 euro) en zijn hier verkrijgbaar. 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken