Mobiel.nl stapt over van papieren identificatie naar iDIN
- Online
- 27 jun 2017 @ 12:32
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 27 jun 2017 @ 12:32
- Redactie Online
Mobiel.nl, online specialist in de verkoop van mobiele abonnementen, biedt vanaf nu identificatie via iDIN op zijn website aan. Dat meldt Thuiswinkel.org, belangenvereniging voor webwinkels. Voorheen moesten klanten van Mobiel.nl een kopie van hun legitimatiebewijs opsturen en zich aan de deur bij de pakketbezorger identificeren. Dankzij iDIN is dat niet meer nodig en kan een klant zich in een paar tellen online identificeren, via zijn eigen bank.
Thuiswinkel.org juicht het groeiende gebruik van iDIN van harte toe en voorziet een positieve invloed op veiligheid, gebruiksgemak en kosten van webwinkels. ‘Het mooie aan iDIN is dat miljoenen potentiële klanten direct gebruik kunnen maken van de nieuwe methode, aangezien de meeste banken al deelnemen. Daarnaast wordt met iDIN de identiteit van de ingelogde bezoeker onomstotelijk vastgelegd, zonder dat de klant hier keer op keer vervelende formulieren voor hoeft in te vullen. Omdat het inlogproces op deze manier heel eenvoudig wordt gemaakt, komt dit de conversie van een webwinkel zeker ten goede’, aldus Just Hasselaar, adviseur digital transactions bij Thuiswinkel.org.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing