Comarch rolt nieuw loyalty programma uit voor Hudson's Bay

31jul 201713:49
  • Online
  • 8984 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsSocial MediaMobile

nieuws Hudson’s Bay Nederland heeft voor Comarch gekozen als partner voor het ontwikkelen van een nieuw loyalty programma voor zijn klanten. Het werd onder meer geselecteerd vanwege zijn sterke marketing expertise. In de app wordt gebruik gemaakt van proximity marketing en location-based services, in-store beacons alsook real-time push notificaties via de mobiele app In de tweede helft van augustus opent Hudson’s Bay zijn eerste winkel aan het Amsterdamse Rokin.

Comarch implementeerde een loyalty management platform voor Hudson’s Bay Nederland en creëerde een op maat gemaakte mobiele applicatie. De lancering van het programma is gepland in augustus van dit jaar, samen met de opening van de winkels. De mobiele app - Hudson’s Bay Nederland - is sinds mei beschikbaar in de App Store en Google Play Store.

De IT-leverancier is verantwoordelijk voor het volledige loyalty platform van de Nederlandse tak van Hudson’s Bay Nederland. Het bedrijf doet beroep op een krachtige tool dat hen in staat stelt om een groot aantal nieuwe klanten te verwerven en om uiterst gepersonaliseerde communicatie en diensten te versturen en aan te bieden via verschillende kanalen zoals social media, de mobiele app, en online. Dankzij Comarch kan Hudson’s Bay Nederland relevante informatie verzamelen over de voorkeuren van zijn klanten voor wat betreft merken, producten, medewerkers en communicatiekanalen. Zo kan het bedrijf zijn loyalty aanbiedingen steeds verder personaliseren.

'Het loyalty programma van Hudson’s Bay Nederland maakt gebruik van het Comarch Loyalty Management platform. Het is een systeem waarin diverse innovatieve technologieën & features geïntegreerd zijn om de klantbeleving te verrijken waaronder proximity marketing en location-based services, in-store beacons alsook real-time push notificaties via de mobiele app. De app werd specifiek ontworpen om het belangrijkste één-op-één communicatiekanaal te vormen tussen het merk, de winkels, de medewerkers en de klanten. Comarch zal ook specifieke tools ontwikkelen voor Hudson’s Bay Nederland, zoals een mobiele event kalender, zodat klanten mode events kunnen bijwonen of afspraken kunnen boeken bij hun favoriete verkoper of stylist. En zo staan er nog heel wat meer 'verrassingen' op het menu, maar die houden we nog even geheim tot de grote opening', zegt Joanna Gawęda, Loyalty Consulting Director bij Comarch.  


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing