Nieuwe service van PostNL geeft consument meer regie

Nieuwe service van PostNL  geeft consument meer regie
  • Online
  • 12 jul 2017 @ 12:30
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsInnovatie

PostNL biedt consumenten vanaf maandag 10 juli een nieuwe dienst aan: ‘Bezorging Wijzigen’. Dat betekent dat consumenten nadat zij een pakketje besteld hebben de mogelijkheid hebben om via de PostNL-app of track&trace het bezorgmoment of de bezorglocatie aan te passen. Met deze nieuwe dienst zet PostNL een volgende stap om, samen met webwinkeliers, consumenten meer regie te geven over waar en wanneer zij hun pakket willen ontvangen.

PostNL is continu bezig met het uitbreiden van diensten die passen bij de wensen van de consument. Het wijzigen van het bezorgmoment en de bezorglocatie is een belangrijke behoefte van consumenten. Ontvangers willen graag nog vóór de bezorger voor het eerst langskomt, de dag, het tijdstip en soms ook de bezorglocatie nog wijzigen. Met deze dienst kan de consument zodra het pakket in het PostNL sorteercentrum is, het bezorgmoment, of de bezorglocatie wijzigen. Dit kan tot uiterlijk 06.00 uur ’s morgens op de dag van bezorging.

De ontvanger heeft de regie
Liesbeth Kaashoek, directeur Pakketten en Logistiek: 'We merken dat ontvangers het fijn vinden om meer regie te hebben over het moment of de plaats waar zij hun pakket willen ontvangen. Met de dienst ‘Bezorging wijzigen’ bieden we deze mogelijkheid. Dit is weer een stap in de richting van onze ontwikkeling in het flexibeler maken van onze bezorgopties, waarmee we online winkelen nog makkelijker maken, waarmee we de markt van online winkelen stimuleren'. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken