Triple helpt ANWB verder te personaliseren

Triple helpt ANWB verder te personaliseren
  • Online
  • 4 jul 2017 @ 10:39
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Triple en de ANWB verlengen de samenwerking met twee jaar. De komende twee jaar zal het de ANWB ondersteunen in het streven om de communicatie van de ANWB met zijn leden verder te personaliseren. Speerpunten van de gepersonaliseerde omgeving van de ANWB zijn meer online-leden contact en het sneller kunnen ontsluiten van nieuwe en op maat gemaakte informatie op de ANWB kanalen. De leden hebben hierdoor sneller toegang tot connected data.

Het gaat om oplossingen in de vorm van een private cloud platform, SAAS en Content Distribution Network diensten. Triple levert daarvoor specifieke Teun van der Vorm (ANWB): ‘De enorme betrokkenheid bij de ontwikkelingen van onze digitale kanalen en haar flexibiliteit is de grote kracht van Triple. Daarom werken we al zes jaar met veel plezier en succesvol samen. We kijken beide voortdurend verder naar wat nodig is om een volgende stap te kunnen maken.’

Ben van den Burg (Triple): ‘De ANWB en Triple zitten op het gebied van innovatie en veel andere aspecten op één lijn, wat zorgt voor een zeer goede samenwerking. Deze stap is daarom voor ons beide dan ook logisch vervolg.’

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken