WE ARE Pi krijgt internationale erkenning voor Desperados met Digital Campaign of the Year award

WE ARE Pi krijgt internationale erkenning voor Desperados met Digital Campaign of the Year award
  • Online
  • 21 jul 2017 @ 13:34
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalAwards

WE ARE Pi heeft tijdens de AdAge Small Agency Awards de zilveren award in de wacht gesleept in de categorie Digitale Campagne van het Jaar voor zijn Desperados Bass Drop campagne. De awards werden uitgereikt in Nashville, Tennessee.

Hiermee krijgt het Amsterdamse bureau, dat zich positioneert as The Ideas Company, internationale erkenning voor zijn digitale werk. In de campagne organiseert Desperados ruim 9,000 meter boven Las Vegas een muziekfestival in zero-gravity. De cultuur van muziek wordt hier ingezet voor merkcommunicatie, waarmee het verhaal verteld wordt over hoe muziek de geest verrijkt en de wereld creatief vooruit helpt. De campagne past goed bij de merkwaarden en de doelgroep van Heineken’s grootste en snelst groeiende biermerk voor millennials, waarvoor WE ARE Pi de global lead creative partner is.

2017 is een belangrijk jaar voor het bureau, dat begin dit jaar Pi Studios lanceerde: een nieuw hybride model productiestudio dat de kloof tussen merken, omroepen en digitale productie overbrugt om consumenten van premium entertainment en content franchises te voorzien.

Elk jaar worden tijdens de Ad Age Small Agency Awards kleine, onafhankelijke bureaus geëerd die innovatief werk maken.   



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken