Op zoek naar dé knop met D-reizen

Op zoek naar dé knop met D-reizen
  • Online
  • 23 aug 2017 @ 12:47
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Vier weekenden. Vier verschillende locaties. Eén knop, ergens verstopt in Nederland. Dit zijn de ingrediënten voor een vier weken durende Facebookcampagne waarmee D-reizen Nederlanders in actie wil krijgen voor de felbegeerde prijs: vier maal een reischeque ter waarde van 1000 euro De campagne start op 26 augustus met een livestream op Facebook.

Op zaterdag 26 augustus start exact om 12 uur 's middags een livestream op de Facebook pagina van D-reizen. Te zien is een grote oranje zuil met de knop, ergens op een plek in Nederland. Gedurende de livestream worden meerdere tips gegeven over de locatie van de knop. Diegene die de aanwijzingen het snelst kan plaatsen en als eerste op de knop drukt, is de winnaar van een D-reizen reischeque ter waarde van 1000 euro. D-jacht is vier zaterdagen achter elkaar geopend, telkens op een andere locatie in het land: 26 augustus, 2 september, 9 september en 16 september.

Andere rol voor social media
Danja Lekkerkerk, Manager Marketing & Communicatie D-reizen, geeft aan dat de Facebookcampagne de nieuwe rol van social media voor de reisorganisatie onderstreept. “D-reizen gebruikte social media tot voor kort vooral voor het communiceren van reisaanbiedingen en als tool voor klantenservice. Dat laatste doen we al heel sterk: we zijn uitgeroepen tot meest klantgerichte vakantieaanbieder van 2017. Nu voegen we aan onze social media een andere dimensie toe: met campagnes als D-jacht zetten we D-reizen op een opvallende manier steviger op de kaart en voegen we fun en activatie toe aan het merk online. Vakantie vieren staat tenslotte voor ultiem plezier!”

Bekijk hier de aankondigingsvideo. 

Verantwoordelijk voor de campagne
Opdrachtgever: D-reizen
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Danja Lekkerkerk, Karlyn Blom, Anousha de Ruiter
Social marketing bureau: C2B
Account en creatie bij bureau:Tim Meuleman en Joost Bout
PR: MVPR Amsterdam

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken