TENQ bereikt 250.000 scholieren met beeldscherm in waterkoelers

- Online
- 3 okt 2017 @ 13:23
- 8841 x gelezen
- Link
- Redactie MarketingTribune
- InnovatieOutdoor
- 3 okt 2017 @ 13:23
- 8841 x gelezen
- Redactie MarketingTribune
TENQ bereikt met zijn 252 schermen op waterkoelers in 193 middelbare scholen in Nederland 250.000 scholieren. Deze week is het bedrijf officieel gelanceerd. ‘Met het TENQ netwerk bereik je jongeren op school, de plek waar ze dagelijks zijn. We wisselen redactionele content op de schermen af met loops waarin commercials getoond worden. En dat doen we zowel landelijk als selectief.’
Volgens Wichers is digitale communicatie belangrijk. ‘Een statische poster werkt niet. Met onze schermen kun je pakkende en originele campagnes met impact creëren. Onze specialisten kunnen daarover adviseren of zelfs de creatie van commercials uit handen nemen.’
Wichers is was eerder CCO van Clear Channel Hillenaar en heeft veel ervaring met jongerenmedia ‘Die ervaring heb ik vertaald naar TENQ. Scholieren bereik je niet meer met traditionele communicatie. Anno 2017 is daar meer voor nodig. Onze waterkoelers zijn geschikt voor zowel petflessen, doppers als bidons en garanderen dat scholieren voortdurend toegang hebben tot fris drinkwater. Er wordt massaal door leerlingen gebruik van gemaakt en dat zorgt ervoor dat ze niet om de digitale schermen heen kunnen’, zo legt hij uit. ‘Met TENQ bereik je 250.000 leerlingen per dag.’
Op een groot aantal locaties hangt achter de koeler een additioneel scherm dat voor extra impact zorgt. TENQ past bovendien in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen. ‘TENQ is onderdeel van het ‘Akkoord Gezonde Voeding op Scholen – 2016 – 2020’ . De ondertekenaars van dit akkoord hebben zichzelf tot doel gesteld om een gezonde leefomgeving te creëren op scholen. Een mooie context dus om als adverteerder zichtbaar te zijn.'
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
- Abonneren
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
- ✔ Gratis tablet versie
Meest gelezen
- NieuwsHavana Harbor benoemt Coen...15440x
- NieuwsLeukemiepatiënt Akar start...14981x
- NieuwsMultichannel Conference: Machine...14250x
- Nieuws1 op de 3 Nederlanders zegt niet...13247x
- NieuwsHillenaar introduceert special...13182x
- NieuwsInterview Wij koppelen de data11347x
Vacatures
- Market Development Manager,...
- Enthousiaste Projectmanager Events...
- (Recruitment) Marketeer (Utrecht)
- Marketing en Communicatie Specialist...
- Senior Marketing Analyst...
- Head of SEA (Amsterdam)
- Omnichannel Manager - Fashion Europe...
- Directeur Communications &...
- Studio Piraat zoekt ervaren senior...
- Brand Manager Benelux (Harderwijk)
Laatste Nieuws
- Kalvijn wint Digital Celebrity... 26-04-2018
- Speciale doodle op 100e geboortedag... 26-04-2018
- marketingscience E commerce Belgie... 26-04-2018
- Thuisbezorgd.nl kiest het ruime sop... 25-04-2018
- Boatsters blijft concurrentie voor... 25-04-2018
- Cortina zet WhatsApp challenge Spot... 24-04-2018
MarketingTribune Events
- 17mei 2018
Nationaal Customer Contact Congres
- 21jun 2018
NIMA Marketing Day
- 11sep 2018
Influencer Marketing Event