Rabobank en Diakonessenhuis sluiten zich aan bij Schaal+
- Online
- 16 nov 2017 @ 15:38
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 16 nov 2017 @ 15:38
- Redactie Online
Met de start van de derde lichting digital marketingtalenten verbinden vier nieuwe organisaties zich aan Schaal+. Naast Rabobank en het Diakonessenhuis in Utrecht werkt Schaal+ voor de inzet van digital marketingtalenten inmiddels ook nauw samen met online bureaus als Second Degree en Brandwebbing. Deze bureaus zijn tegelijk kennispartner van het Digital Marketing Talent Programma.
Zeven nieuwe talenten werken sinds deze maand vanuit het Digital Marketing Talent Programma bij de opdrachtgevers, nadat zij een uitgebreide introductietraining hebben afgerond. Naast de nieuw aangesloten opdrachtgevers, bieden ook PGGM, NBD Biblion en ABN AMRO nieuwe plekken voor digitale marketingtalenten in hun teams.
Digital marketingbureaus
De deelname van digital marketingbureaus is nieuw, want tot voor kort waren enkel corporates en start-ups aangesloten als opdrachtgevers. Deze uitbreiding van opdrachtgevers is een verrijking voor het programma, omdat werken voor een bureau om andere capaciteiten vraagt. Daarnaast is het hebben van bureau-ervaring voor veel organisaties een pré. Door de deelname van Second Degree en Brandwebbing krijgen de talenten de kans om deze bureau-ervaring op te doen bij zeer gerenommeerde organisaties.
Rik de Boer, oprichter Schaal+: ‘Het is mooi om te merken dat er steeds meer en bredere interesse is in ons Digital Marketing Talent Programma. We zijn met veel nieuwe organisaties in gesprek en op basis van opgedane positieve ervaringen met het programma maken reeds deelnemende organisaties meer gebruik van de inzet van digitale talenten. Er is veel behoefte aan een goed geschoold marketingtalent dat gelijk inzetbaar is met de juiste digitale kennis en de juiste soft skills.’
User experience design programma
De vraag naar jong digitaal talent dat beschikt over de juiste competenties en vaardigheden is ook groot in andere disciplines op de arbeidsmarkt, met name op het gebied van user experience design. Daarom biedt Schaal+ vanaf januari 2018 naast het Digital Marketing Talent Programma ook het User Experience Design Talent Programma aan.
Hans Kemp, programma directeur, wordt de coach van de toekomstige user experience design talenten en werkt momenteel aan de start van het programma en werving van talenten.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Rik de Boer
- Diakonessenhuis
- user experience design
- digital marketingbureaus
- Digital Marketing Talent Programma
- Schaal+
- Brandwebbing
- Hans Kemp
- Schaal+
- Second Degree
- digital marketingtalenten
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
- Tim Cook: 'Apple gaat terrein winnen... 01-03-2024
- [branded content] Stayokay Hostels... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing