AVIA wil met 750 digitale buitenschermen het 'Welkom onderweg gevoel' uitdragen

AVIA wil met 750 digitale buitenschermen het 'Welkom onderweg gevoel' uitdragen
  • Online
  • 12 jan 2018 @ 13:33
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Bij honderden bemande en onbemande AVIA-stations worden in totaal zo’n 750 digitale buitenschermen geplaatst. Hiermee wil het zijn ‘Welkom onderweg’ propositie uitdragen. AVIA werkt hiervoor onder meer samen met Blast en MediaReach.

Ramon Verweij, Marketing Manager van AVIA Nederland: ‘Met de schermen wil AVIA het ‘Welkom onderweg’ gevoel uitdragen naar haar klanten en het binnenkort te introduceren nieuwe loyaliteitsprogramma AVIA Bijtanken effectief communiceren. Het uiteindelijke doel is om de band met onze klanten te versterken.’

Aan de pomp, direct in het gezichtsveld van de klant, worden door Blast 24” digitale schermen gemonteerd. Hierdoor wordt de boodschap optimaal gecommuniceerd. Aansluitend op deze buitenschermen zijn de AVIA Shops voorzien van digitale schermen in de shop. De content voor de schermen wordt centraal aangestuurd vanuit MediaReach en zal bestaan uit een mix van AVIA branding, nieuws en (shop)aanbiedingen. Daarnaast is er een aantal commercials gereserveerd voor commerciële boodschappen. MediaReach verzorgt in opdracht van AVIA de totale exploitatie en content van het netwerk. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken