Eerste 'click & buy'-show Hunkemöller

Eerste 'click & buy'-show Hunkemöller
  • Online
  • 7 mrt 2018 @ 09:54
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • E-commerceMerken

Hunkemöller hield op 5 maart zijn eerste 'click & buy'-modeshow in het Afas live. De modeshow werd gehost door Doutzen Kroes en CEO Philip Mountford.

De show was wereldwijd live te volgen via de social media kanalen van Hunkemöller waarbij de producten op de pagina onder de livestream getoond werden. Klanten konden deze producten opslaan op hun wishlist, zodat ze na de show in alle rust hun maten konden selecteren en de aankoop konden afronden.

Trend

Het is voor het eerst dat de modeshow van Hunkemöller live te volgen is. Daardoor zijn de modeshows niet langer exclusief, maar kunnen consumenten meegenieten. De 'click & buy'-video staat inmiddels live en kan de consument nu ook online de items van de modeshow aanschaffen en de show terugkijken.

'Click & buy' is de nieuwste trend in het modelandschap als het aankomt op tonen van collecties. Het hoofdthema van de show was een eerbetoon aan alle vrouwen en women empowerment. Hunkemöller is Europa’s grootst en snelst groeiend lingeriemerk, met meer dan 830 winkels verspreid over 25 landen. 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken