Eerste Schaal+ talenten ontvangen e-Academy certificaat
- Online
- 26 mrt 2018 @ 10:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 mrt 2018 @ 10:29
- Sjaak Hoogkamer
De eerste 9 talenten van Schaal+ ronden deze maand het Digital Marketing Talent Development Programma af. Zij mogen zich na 1,5 jaar ‘T-shaped digital marketingprofessional’ noemen.
Met werkervaring bij verschillende opdrachtgevers en actuele digitale marketingkennis en -vaardigheden op zak hebben ze een stevige basis gelegd voor de rest van hun (digitale) marketingcarrière. Als bekroning ontvangen de professionals uit handen van Thuiswinkel.org het e-Academy certificaat voor het vakgebied e-Marketing.
Agile
Tijdens het Digital Marketing Talent Development Programma werkten de talenten voor verschillende opdrachtgevers - Zilveren Kruis, Jumbo, PGGM, PON, ICS, Centraal Beheer, KRO-NCRV en Interpolis - aan digital marketingvraagstukken. Met de actuele kennis die zij opdeden via de masterclasses, intervisies en bootcamps werkten zij bij opdrachtgevers veelal in agile marketingteams aan diverse marketingprojecten, zowel conceptueel als uitvoerend. Na 1,5 jaar komt voor deze talenten een einde aan het Schaal+ programma.
Vrienden
Vincent Roders, Program Director Digital Marketing Programma: ‘Ik ben bijzonder trots om van dichtbij de ontwikkeling van deze talenten te hebben mogen meemaken. Niet alleen inhoudelijk, maar vooral op het persoonlijke vlak. Ik ben met 9 jonge digitale talenten begonnen en laat nu 1,5 jaar later 9 goede vrienden gaan.’
Excellent
In september 2017 werd het Digital Marketing Programma door Thuiswinkel e-Academy beoordeeld als excellent. Thuiswinkel e-Academy certificeert hbo- en bedrijfsopleidingen op het gebied van e-Marketing, e-Commerce en e-Supply chain. De excellente beoordeling houdt in dat het Digital Talent Development Programma goed aansluit bij de competenties en eindtermen van het vakgebied, oftewel dat de inhoud van het programma uitstekend aansluit bij de behoefte vanuit het e-commerce/digitale marketing werkveld.
Lydia van Toorn, Product Manager e-Academy: ‘Het Talent Development Programma van Schaal+ is een mooi voorbeeld van hoe de competenties ook gebruikt kunnen worden voor het vanaf scratch ontwikkelen van nieuwe leergangen. Wij vonden het vooral erg sterk dat het programma wordt vormgegeven met verschillende partijen uit het veld, zoals Beeckestijn Business School en zich kenmerkt door een sterke focus op data en customer relationship management. Daarnaast wordt veel aandacht geschonken aan tooling. Talenten komen dan ook Google Certified uit de pijplijn. Al met al een mooi, breed programma waarmee jonge online marketing professionals ‘kant en klaar’ voor de markt worden afgeleverd!’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing