Thuisbezorgd.nl kiest het ruime sop voor Koningsdag

Thuisbezorgd.nl kiest het ruime sop voor Koningsdag
  • Online
  • 25 apr 2018 @ 11:50
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieE-commerce

Koningsdag staat voor de deur. Daarom is Thuisbezorgd.nl alvast de verkleedkast ingedoken; de Total View Veerpont van de eten-bestelsite vaart nu rond met een grote kroon.

Thuisbezorgd.nl is met zijn customized pont in Amsterdam vanwege zijn huiskleuren naar eigen zeggen altijd al in oranje sferen, maar met Koningsdag op de agenda kiest de eten-bestelsite voor een échte koningshuisgezinde knipoog in zijn campagne. Met een enorme kroon op de Total View Veerpont brengt Thuisbezorgd.nl ov-reizigers alvast in de stemming voor een feestelijke dag op 27 april.

De feloranje branded veerpont van Thuisbezorgd.nl springt normaal gesproken al in het oog, maar met deze enorme kroon op het dak is er ook voor de slaperige forens werkelijk geen ontkomen meer aan! Voor deze Buitenreclame-Special bracht JCDecaux namelijk een 2D-uiting van maar liefst enkele vierkante meters aan op de stuurhut van de veerpont.

De Koningsdag-veerpont van Thuisbezorgd.nl vaart tot en met 30 april tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord en is het resultaat van een samenwerking tussen Takeaway.com, Out of Home Masters, GVB en JCDecaux.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken