Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

KPN partner nieuwe RTL4-programma Dance Dance Dance

4sep 201508:27
  • Sponsoring
  • 10748 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EntertainmentMediaSponsoring

nieuws KPN is partner van het nieuwe tv-programma Dance Dance Dance dat vanaf 5 september elke zaterdag om 20.00 uur te zien is bij RTL4. Bekende Nederlanders zetten in Dance Dance Dance verschillende dansacts neer, op de muziek én met de originele choreografie van bekende dansnummers.

Dagmar van Stiphout verlaat KNGU en wordt ondernemer

3sep 201512:23
  • Sponsoring
  • 12840 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Sportmarketing

nieuws Na vijf jaar en negen maanden als manager marketing & communicatie van de Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU) actief te zijn geweest, gaat Dagmar van Stiphout met ingang van oktober verder als zelfstandig ondernemer.

Tjitske Benedictus: Sponsoring maakt fans van tevreden klanten

3sep 201510:56
  • Sponsoring
  • 11004 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSponsorcongres

nieuws Tevreden klanten creëer je als bank door een goede service en met nieuwe diensten de verwachtingen te overtreffen. Om die tevreden klanten tot fans te maken is meer nodig, zegt Tjitske Benedictus, hoofd sponsoring, events en activatie bij ING en een van de sprekers op het Sponsorcongres. ‘Echte fans creëer je alleen als je sponsorships live of online activeert.’

Jeugdsportfonds en Coca-Cola openen sportseizoen met gongslag

3sep 201508:52
  • Sponsoring
  • 12607 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijSportPartnership

nieuws Jeugdsportfonds en Coca-Cola willen de mogelijkheden van jongeren om te sporten vergroten. Om hiervoor extra aandacht te vragen, openden beide partijen op woensdag de Amsterdamse beurs met een gongslag.

Paul Boehlé ziet bij sponsor en gesponsorde organisaties kansen liggen

2sep 201515:16
  • Sponsoring
  • 11890 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SchaatsenSponsoring

nieuws Paul Boehlé is na 15 jaar als manager Sponsoring bij Essent voor zichzelf begonnen met zijn nieuwe bureau Sponsormediair. Met de brede schaatsportefeuille van Essent (ISU World Cups, EK en WK’s, Thialf en KNSB) heeft het bedrijf alle doelstellingen bereikt: een naambekendheid van 97 procent, een sympathiek imago, benutte hospitality-kansen en sales-acties). Voor Boehlé was dat de reden ermee te stoppen.

Tweede jaar Gelukstreffers in het amateurvoetbal

2sep 201511:57
  • Sponsoring
  • 10837 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipSponsoringVoetbal

nieuws Een nieuw seizoen in het amateurvoetbal staat op het punt van beginnen. Gelijk hiermee start ook het tweede seizoen van Staatsloterij Gelukstreffers. Hoe meer doelpunten een team maakt, hoe groter de kans op aantrekkelijke prijzen in het Gelukstreffers-spel.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen