Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

Andere Spelen van verzekeraar a.s.r. groot succes

11nov 201408:49
  • Sponsoring
  • 12940 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijSponsoringSport

nieuws De interesse van kinderen en ouders in het uitproberen van ‘andere’ sporten tijdens de Andere Spelen was zelfs groter dan verwacht. Op zondag 9 november organiseerde a.s.r. dit gratis sportevenement voor kinderen en schreven meer dan de verwachte 10 duizend deelnemers zich in om bij de Utrechtse Jaarbeurs te kunnen glow-in-the-dark sjoelen, bossaballen, onderwater hockeyen en meer.

Ziggo biedt Ajax exclusieve TV

10nov 201411:37
  • Sponsoring
  • 11795 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringVoetbal

nieuws Ajax heeft tot en met juni 2019 een sponsorcontract met Ziggo. De deal is niet alleen financieel aantrekkelijk, het kabelbedrijf biedt volgens kenners ook kansen om exclusieve beelden bij de klant thuis te brengen. Met een tiental bedrijven voerde Ajax afgelopen periode serieuze gesprekken.

Omzet sportevents steeg tot 236 miljoen euro

10nov 201411:16
  • Sponsoring
  • 11768 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportOnderzoek

nieuws De 400 belangrijkste sportevenementen die in 2013 in Nederland hebben plaatsgevonden genereren gezamenlijk 236 miljoen euro. Ruim 70 procent daarvan is afkomstig van de 11,7 miljoen bezoekers, de overige 30 procent komt bij deelnemers, sponsors en subsidiënten vandaan. Bovenstaande cijfers staan opgenomen in de vorige week verschenen, 17e editie van de Sport Evenementen Monitor van onderzoeksbureau Respons.

Willemijn Verloop: Social Enterprise wint terrein

10nov 201409:46
  • Sponsoring
  • 9357 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Sponsorcongres

nieuws Willemijn Verloop vertelt tijdens het Sponsorcongres in een vraaggesprek met Jan Driessen van Q&A | Communicatie over haar sponsorervaringen bij War Child en over de mogelijke lessen die sponsoring kan leren van Social Enterprises! Want, terwijl sponsoring onder druk staat zijn social enterprises wereldwijd enorm in opkomst. Tijdens het Sponsor Congres wil Verloop een extra dimensie aan de discussie geven.

Online muziek TV station WildHitz nu ook in UK

7nov 201416:08
  • Online
  • 25030 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • TelevisieBig dataKijkcijfersMuziek

nieuws WildHitz maakt bekend dat hun online interactieve muziekvideoplatform in de UK van start gaat. Het wordt een 24/7 online muziek TV station dat een mix gaat programmeren van online lifestyle video updates van de top vloggers uit de UK. Daarnaast komen er ook online muziek video’s van artiesten als Calvin Harris, Jessie J, Sam Smith, Lily Allen en Taylor Swift.

Johan Wakkie verbindt sport met cultuur en maatschappij

7nov 201410:19
  • Sponsoring
  • 13629 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSponsorcongres

nieuws Op het Sponsorcongres 20 november aanstaande gaat Johan Wakkie uitleggen hoe sport en cultuur verbinding kunnen maken. Dat doet Wakkie aan de hand van zijn ervaring met het WK Hockey in Den Haag maar ook door te vertellen over Mustapha Eljarmouni, in 2012 bijna Amsterdammer van het Jaar vanwege zijn schaakschool voor kinderen in de Indische Buurt. Wakkie: ‘Schakende kinderen stoppen met vechten. Deze sport brengt gedragsverandering te weeg. Het is namelijk ‘eerst denken, en dan doen’.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen